Tuesday, February 18, 2014

Introduction

Hi!

Assalamualaikum...

Tujuan aku buka blog ni sebab waktu aku buat preparation untuk perkahwinan di KK, information sangat terhad! Dan ada blog-blog B2B Sabahan yang lain sangat membantu, at least ada serba sedikit boleh aku usahakan, lagi-lagi sebab walaupun aku ni Sabahan, tapi majority of my life aku spend di tempat lain. Di KL, di Johor, dan sekarang aku bertapak di Vietnam.

Jadi, bila aku balik, bayangkanlah blur dan tidak tahu di mana mahu buat tempat kahwin, mana mo tengok baju, mana mo beli barang2 murah atau DIY, mana mo borong makanan atau hadiah utk doorgift. Mujur kazen aku caterer jadi hal itu instantly selesai. Dan adik aku sangaaaat membantu, walaupun jarak umur kami jauh, tapi dia banyak bagi idea dan support yang aku perlukan. (Thanks Ayin!)

Jadi, harap-harap blog ni boleh la membantu brides-to-be di luar sana, samada orang Sabah atau orang yang akan melangsungkan perkahwinan di KK ni.

Good luck with your preparations!

Gambar tidak kena mengena.
Lokasi: Kellie's Castle, Perak.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...